Margaret

Margaret, właściwie Małgorzata Jamroży (ur. 30 czerwca 1991 w Stargardzie Szczecińskim) – polska piosenkarka i blogerka modowa.W 2013 roku ukazał się jej debiutancki singel „Thank You Very Much”, który znalazł się na 2. miejscu listy AirPlay, najczęściej granych utworów w polskich rozgłośniach radiowych oraz zajął 41. miejsce na liście sprzedaży w Niemczech czy 38. pozycję w Austrii. Piosenka była także 3. najlepiej sprzedającym się utworem w Polsce w 2013 roku.

Do Margaret wysłałam prośbę z kopertą zwrotną i znaczkiem. Czekałam 92 dni ( od 15.11.2014r do 16.02.2015r.). Otrzymałam autograf z dedykacją.










 



Komentarze

  1. Gratuluję! Dodałam Twojego bloga do polecanych ania-autografy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki :) Też mam kilka autografów Margaret, ale zdobyte osobiście + fotka na FB. Zapraszam ---> https://kolekcjaautografow.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz